Jak nakupovat
Osobní odběr v Ostravě
- Objednávku si můžete vyzvednout v Ostravě
- Jakmile je zásilka připravena k odběru, vyzveme vás emailem k jejímu vyzvednutí.
- Vyčkejte tedy prosím na uvedenou výzvu.
- Připravené objednávky je možné vyzvednout pouze po telefonické domluvě.
- Platba v hotovosti nebo převodem.
- Zásilku vám doručí řidič na vámi uvedenou adresu.
- V případě dobírky můžete provést platbu kurýrovi v hotovosti nebo kartou.
Slovak Parcel Service
- Zásilku vám doručí řidič na vámi uvedenou adresu.
- V případě dobírky můžete provést platbu kurýrovi v hotovosti nebo kartou.
Zásilkovna
- Zásilku vám doručí kurýr na předem zvolené výdejní místo v ČR, Slovensku nebo Maďarsku.
- V případě dobírky můžete provést platbu na výdejním místě v hotovosti nebo kartou.
Typ platby:
- Objednávku můžete uhradit při převzetí zásilky od přepravce.
- Úhrada je možná v hotovosti nebo platební kartou.
Bankovní převod přes QR kód
- Po odeslání objednávky obdržíte platební instrukce pro platbu předem bankovním převodem.
- Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.
- V případě že nebude u platby uveden variabilní symbol, může dojít k problémům při párování platby a následnému prodloužení dodací lhůty.
- Jakmile se platba připíše na náš bankovní účet, odešleme vám zásilku do max. 2 pracovních dní.
Možno doručit na výdejní místa kdekoli po celé ČR, pokud třeba hodně cestujete:
Popis PPL ParcelShopu ( nebo taky i na Slovensko) aktuálně doručuje společnost Slovak Parcel Service / IN TIME. Platba dobírky na Slovensku probíhá klasicky v EURech řidiči.
Proces doručení PPL Parcel CZ Private:
Výdejní místa se stala nedílnou součástí doručovacího procesu a pro mnoho příjemců skvělou alternativou, kde si balík vyzvednout v případě nezastižení. Produkt PPL Parcel CZ Private budeme doručovat vždy alespoň jednou k rukám příjemce a pokud se nám příjemce nepodaří zastihnout, předáme zásilku na nejbližší výdejní místo PPL.
Dodání přes PPL Private:
V praxi to funguje tak, že po našem předání balíku kolem 14-15:00 jede řidič na depo a v 16-18h - dostanete emailovou zprávu od dopravce, abyste se na doručení mohli připravit. V den rozvozu pak dorazí informační SMS na váš mobilní telefon a email. V SMS naleznete kontakt na rozvozového řidiče, zda je možná platba kartou a další informace. Řidiče pak můžete na uvedeném čísle kontaktovat a domluvit s ním podrobnosti doručení v případě potřeby.
Pokud balík potřebujete nasměrovat na jinou adresu, odběrné místo parcelshop, nebo změnit dobu doručení, to vše můžete provádět na stránce www.pplbalik.cz, kde můžete podrobnosti doručení upřesnit. To se může hodit, pokud potřebujete náhle odcestovat, nebo se jinak změní vaše životní okolnosti.
Jak na to?
Vyčkejte na email od dopravce, kde bude uvedeno číslo balíku (formát: 40000000000). Číslo balíku zadejte do políčka na stránce www.pplbalik.cz .Po zadání čísla a PINu, se vám objeví informace o zásilce, odesílateli a adrese doručení. V případě potřeby můžete změnit: Adresu příjemce, večerní doručení, datum doručení, upravit telefon příjemce, nebo vybrat odběrné místo PPL ParcelShop.
Zde mapka všech PPL odběrných míst (např. benzínové stanice, kadeřnictví, různé obchody, večerky..) Mapka
V případě, že máte další otázky, nebo podezření, že se během dodání něco nezdařilo, je možné kontaktovat infolinku přepravce. Při dotazu na svůj balík, mějte vždy připravené číslo balíku z SMS a nebo e-mailu.
Kontaktní telefon PPL: 225 331 500
Kontaktní email: info@ppl.cz
Dodání přes Zásilkovnu:
Princip je stejný jako u PPL, jen s tím rozdílem, že si balíček musíte osobně vyzvednout na zvoleném mistě. V den doručení pak dorazí informační SMS na váš mobilní telefon a email. V SMS naleznete kontakt na výdejní místo a heslo pro vyzvednutí zásilky.
Jak vyzvednout balíček: https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky
Někdy při nedostatku balícího materiálu se jako výplň používá skartovaný papír ze skartovačky. Rozbalovat ideálně někde nad košem...
Děkuji a přeji hezký den.
Ondra